Ubezpieczenia

Nowe rozwiąznia w ubezpieczeniach assistance przygotowane przez Warta

poleć drukuj

WARTA wprowadziła do oferty nowe rozwiązania w ubezpieczeniach assistance. Nowością na rynku jest brak limitów holowania w kraju oraz auto zastępcze nawet na cały okres naprawy w pakiecie Platynowym. Ponadto pakiet ma szeroki zakres usług consierge m.in. night-drivera i osobistego asystenta. Ubezpieczenie można wykupić dla każdego pojazdu, także nie ubezpieczonego w WARCIE.

Nowa oferta WARTA MOTO ASSISTANCE gwarantuje dodatkową ochronę w kraju i za granicą oraz organizację pomocy w miejscu zdarzenia, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pakiety przeznaczone są dla wszystkich właścicieli samochodów osobowych oraz ciężarowo-osobowych, kempingowych i ciężarowych, jeśli ich dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3,5 ton, przyczep o ładowności do 750 kg (z zastrzeżeniem braku świadczenia pojazdu zastępczego) i motocykli. Wiek pojazdu nie ogranicza ani dostępności, ani zakresu ochrony większości pakietów, jedynie w wariancie Platynowym ubezpieczane są pojazdy w wieku nieprzekraczającym 10 lat. Zgłoszenie zdarzenia assistance nie powoduje utraty zniżek z ubezpieczeń OC czy AC. Każdy z pakietów assistance ma określony maksymalny limit kwotowy na wszystkie dostępne świadczenia. Ich zakres prezentowany jest w przyjazny sposób tak, aby nawet osoba nie znająca się na ubezpieczeniach znała swoje przywileje wynikające z posiadania polisy.

– Przygotowaliśmy najszerszy zakres ochrony na rynku, który można elastycznie dopasowywać do swoich potrzeb. W sumie oferujemy 4 pakiety, w tym Platynowy, spełniający oczekiwania najbardziej wymagających klientów – powiedział Tomasz Piekarski, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów Komunikacyjnych TUiR WARTA.

Pakiet platynowy nie jest ograniczony żadnymi limitami kilometrowymi holowania w Polsce, a poza granicami kraju wynoszą one do 800 km. W razie wypadku drogowego klient Warty dostaje pojazd zastępczy bez limitu czasowego – jeśli samochód naprawiany jest w sieci partnerskiej WARTY, po kradzieży do 15 dni, a w razie awarii do 5 dni. W pakiecie poszerzono także zakres pomocy medycznej w kraju, zapewniając rehabilitację i pomoc psychologa po wypadku dla całej rodziny.

Pakiet zawiera opcję consierge, dzięki której klient może skorzystać np. z usługi „night driver”, organizacji wymiany opon lub umycia samochodu na myjni (odbiór pojazdu, wykonanie usługi za kierowcę (na koszt Ubezpieczonego) i odstawienie pojazdu). Dostępna jest też informacja o natężeniu ruchu na drodze, porady w sytuacjach losowych, infolinia pomocy prawnej, a nawet pomoc tłumacza w obcym kraju. Osobisty asystent pomoże klientowi zarezerwować bilety na spektakl, miejsce w hotelu czy w restauracji, dostarczy w naszym imieniu kwiaty.

– Wprowadzając nowe rozwiązania wyszliśmy z założenia, że statystyczny Polak nie istnieje, a każdy incydent na drodze jest inny i wywołuje inne skutki dla kierowcy. Planujemy w tym roku objąć ponad 10 tysięcy kierowców samym pakietem Platynowym – dodaje Piekarski.

Warianty Złoty i Złoty+ gwarantują pomoc w razie wypadku, awarii, kradzieży pojazdu i takich sytuacjach, jak wyładowanie akumulatora, unieruchomienia pojazdu po zatankowaniu niewłaściwego rodzaju paliwa czy zatrzaśnięciu kluczyków. Dodatkowo zapewniają pomoc informacyjną, serwisową oraz pomoc w podróży – polegającą na zakwaterowaniu albo powrocie do miejsca zamieszkania ubezpieczonych oraz pojazd zastępczy nawet na 10 dni. Dodatkowo wprowadzono pomoc tłumacza.

Wariant Standard, bezpłatnie dołączany do zawartych w Warcie ubezpieczeń OC i AC, zapewnia zorganizowanie i pokrycie kosztów holowania ubezpieczonego pojazdu (do 100 km). Obejmuje też pomoc informacyjną. Atutem jest bardzo szeroka definicja wypadku, która poza standardowo określanym na rynku zderzeniem pojazdu obejmuje także inne sytuacje powodujące unieruchomienie pojazdu, jak wpadnięcie pojazdu do wody czy kradzież części pojazdu, np. koła. Wariant ten zapewnia również holowanie samochodu osoby poszkodowanej bez limitu na terenie Polski.

Wszystkie warianty MOTO-ASSISTANCE dostępne w WARCIE zapewniają pomoc na terytorium nie tylko Polski, ale całej Europy, w tym na europejskiej części Turcji i Rosji oraz Izraela, Maroka i Tunezji bez żadnej dopłaty składki.

Uzupełnieniem oferty jest Podróżnik – ubezpieczenie dostępne w wariantach krótkoterminowych – Podróżnik 15 i Podróżnik 30, odpowiednio na 15 i 30 dni. Świadczenia w tych wariantach zapewniają pomoc informacyjną, serwisową, pomoc w podróży, organizację pojazdu zastępczego oraz pomoc prawną i medyczną. Opcje krótkoterminowe – Podróżnik 15 i Podróżnik 30 – mogą wykupić nie tylko posiadacze ubezpieczeń komunikacyjnych WARTY.

Źródło: TUiR Warta


Tagi: , , , ,

Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Pakiet assistance dla posiadaczy kart kredytowych ... Europ Assistance Polska we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK opracowała pakiety assistance dla posiadaczy kart kredytowych Gold i Platinum Banku Zach...
Pełny wariant ubezpieczenia komunikacyjnego z assi... Europ Assistance Polska we współpracy z InterRisk opracowała nowy wariant ubezpieczenia komunikacyjnego wraz z assistance. Wariant Pełny różni się zak...
Ubezpieczenie assistance dla podróżujących samocho... Mondial Assistance zaoferowało ubezpieczenie dla osób wyjeżdżających samochodem za granicę. W ramach polisy ochroną objęta może być nawet jednodniowa ...
Usługi assistance dla wlaścicieli samochodów Ferra... Europ Assistance Polska świadczy usługi assistance na rzecz właścicieli samochodów Ferrari zakupionych i zarejestrowanych w Polsce. Assistance obejmuj...