Ubezpieczenia

Uproszczona ścieżka likwidacji szkód uruchomiona przez Concordię

poleć drukuj

Z dnia na dzień pogarsza się sytuacja powodziowa w Polsce. Nawet najmniejsze rzeki i potoki potrafią być groźne i zalać otaczające je tereny i zabudowania. Coraz więcej klientów zgłasza się do towarzystw ubezpieczeniowych.

– Concordia dołoży wszelkich starań, podejmie szczególne kroki, żeby pomóc wszystkim tym poszkodowanym, którzy ubezpieczyli się i są naszymi klientami – mówi Piotr Narloch, prezes zarządu Grupy Concordia. – Podjęliśmy już szereg działań, między innymi ułatwiających likwidację szkód. Będziemy pomagać ze szczególną wrażliwością społeczną.

Z każdą godziną rośnie liczba poszkodowanych, którym potrzebna jest szybka pomoc. Ci, którzy jej potrzebują, otrzymają ją w Concordii, która wprowadziła uproszczone procedury likwidacji szkód dla swoich klientów.

– Concordia uruchomiła szybką ścieżkę likwidacji szkód. Dla szkód do wysokości 2.500, wypłata odszkodowań następować będzie w ciągu 7 dni – mówi Paulina Lis, rzecznik prasowy Grupy Concordia. – Na tereny objęte powodzią skierowaliśmy dodatkowych rzeczoznawców, którzy bezpośrednio na miejscu będą likwidować szkody. Wypłaciliśmy już pierwsze odszkodowania. Każdy poszkodowany w bardzo szybki i łatwy sposób może zgłosić szkody. W call center została zwiększona obsada przyjmujących zgłoszenia i wydłużono czas pracy od poniedziałku do piątku od 7 do 22, w soboty i w niedziele od 8 do 20. Na stronie internetowej www.grupaconcordia.pl przez 24 godziny dostępny jest formularz zgłoszenia szkody online.

Aby szkoda została szybko rozpatrzona, zgłaszając ją należy podać: nazwisko ubezpieczającego, nr polisy, pesel ubezpieczającego, adres miejsca szkody, opis strat/szkód (np. zalanie piwnicy). Warto przekazać wymiary pomieszczeń. Będzie to bardzo pomocne w szybkim oszacowaniu szkody. Konieczne jest podanie kontaktu do osoby zgłaszającej szkodę. Najlepiej dwa numery telefonów i e-mail. Likwidacji szkód przyspieszy także przesłanie zdjęć. Szkody do wysokości 2.500 – likwidowane będą na podstawie zdjęć, po telefonicznym ustaleniu szczegółów z agentem.

Źródło: Bankier.pl


Tagi: , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Przed zakupem ubezpieczenia autocasco warto zapozn... Zakupowi nowego lub kilkuletniego auta towarzyszy zwykle dodatkowy, niemały wydatek związany z ubezpieczeniem autocasco (AC). I choć polisy takiej nie...
Likwidacja szkód przez internet w Liberty Direct Liberty Direct uruchomiło platformę służącą monitorowaniu likwidacji szkód przez internet. Przy pomocy nowego systemu Klienci towarzystwa będą mogli ś...
Brak ważnego badania technicznego skutkuje poważny... Pamiętaj, że poruszając się po drogach samochodem bez ważnego badania technicznego ryzykujesz zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego i odmową wypłaty ods...
Jak zachować się gdy przytrafi nam się kolizja dro... Wielogodzinna podróż samochodem, tłum aut na drodze, przebudowy, dziurawa nawierzchnia, a do tego wszystkiego jeszcze nudzące się maluchy w samochodzi...

Warning: Use of undefined constant wpisy - assumed 'wpisy' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/webrange/domains/leonisdirect.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/single.php on line 120