Ubezpieczenia

Powodzianie ubezpieczeni w Concordii mogą czuć się bezpieczni

poleć drukuj

Druga fala powodziowa, która przeszła przez południową Polskę najbardziej dotknęła te miejsca, gdzie już wcześniej woda wyrządziła ogromne szkody. W Sandomierzu i okolicznych miejscowościach sytuacja jest tragiczna.

Ludzie utracili dorobek całego życia, ich domy nie nadają się w wielu przypadkach do ponownego zamieszkania, a całe wyposażenie zostało doszczętnie zniszczone. Rolnicy na terenach, które ucierpiały nie zbiorą w tym roku żadnych plonów. Grupa Concordia wprowadziła szybką ścieżkę likwidacji szkód i wypłaty do 2500 złotych w ciągu 7 dni. Skierowała także na tereny powodziowe dodatkowych pracowników.

– Objechaliśmy miejsca najbardziej dotknięte przez powódź – opowiada Piotr Adamczyk, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Grupy Concordia – Tam rzeczywiście jest tragiczna sytuacja. Staraliśmy się służyć wszelką pomocą ubezpieczonym przez nas mieszkańcom. Docieraliśmy do nich, bywało tak, że w nocy pisaliśmy umowy a rano były podpisywane. Wypłaty nawet większych sum dokonywaliśmy już po dwóch dniach. Nikogo z ubezpieczonych w Concordii nie zostawiamy bez pomocy. Do tej pory zgłoszono 870 szkód powodziowych różnego typu, głównie zalania i podtopienia budynków. Likwidatorzy starają się, żeby wszystkie zgłoszenia były rozpatrywane jak najszybciej i żeby wypłacano odszkodowania bez zbędnej zwłoki.

– Nawet, jeżeli ubezpieczony otrzymał już wypłatę za straty poniesione podczas pierwszej fali, teraz po przejściu tej drugiej, groźniejszej, ma szansę także otrzymać odszkodowanie – dodaje Paulina Lis, rzecznik prasowy Grupy Concordia. – Wypłacane jest do wysokości sumy ubezpieczenia.

Grupa Concordia od momentu, kiedy zostały zalane pierwsze tereny postanowiła nie tylko pomagać w szybkim uzyskaniu odszkodowania, ale także odwołała najważniejszą swoją imprezę Kongres Sprzedaży, a pieniądze przeznaczone na ten cel postanowiono przeznaczyć dla poszkodowanych w powodzi. Trwają ustalenia komu ta pomoc zostanie przyznana.

– Concordia podejmuje szczególne kroki, żeby pomóc wszystkim tym poszkodowanym, którzy ubezpieczyli się i są naszymi klientami – mówi Piotr Narloch, prezes Grupy Concordia. – Podjęliśmy już szereg działań, między innymi ułatwiających likwidację szkód.

Źródło: Concordia Polska TUW


Tagi: , , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Przed zakupem ubezpieczenia autocasco warto zapozn... Zakupowi nowego lub kilkuletniego auta towarzyszy zwykle dodatkowy, niemały wydatek związany z ubezpieczeniem autocasco (AC). I choć polisy takiej nie...
Likwidacja szkód przez internet w Liberty Direct Liberty Direct uruchomiło platformę służącą monitorowaniu likwidacji szkód przez internet. Przy pomocy nowego systemu Klienci towarzystwa będą mogli ś...
Brak ważnego badania technicznego skutkuje poważny... Pamiętaj, że poruszając się po drogach samochodem bez ważnego badania technicznego ryzykujesz zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego i odmową wypłaty ods...
Jak zachować się gdy przytrafi nam się kolizja dro... Wielogodzinna podróż samochodem, tłum aut na drodze, przebudowy, dziurawa nawierzchnia, a do tego wszystkiego jeszcze nudzące się maluchy w samochodzi...