Ubezpieczenia

Deutsche Bank PBC uruchomił internetowy market ubezpieczeniowy

poleć drukuj

Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne i komunikacyjne 8 towarzystw ubezpieczeniowych. Rozwiązanie to umożliwia porównanie ofert oraz zakup polis on-line, bez wychodzenia z domu.

– To kompleksowe narzędzie umożliwiające zarówno porównanie cen oraz zakresu polis oferowanych przez renomowane towarzystwa ubezpieczeniowe, jak też bezpośredni zakup produktu. Jest ono skierowane do osób, które chcą w prosty i szybki sposób dokonać wyboru optymalnego rozwiązania spośród wielu ubezpieczeń dostępnych na rynku – mówi Monika Szlosek, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Deutsche Bank PBC.

W ramach marketu dostępne są ubezpieczenia turystyczne w 19 wariantach, obejmujące ochronę w zakresie m.in. odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia i NNW, Assistance czy bagażu podróżnego, jak również ubezpieczenia komunikacyjne – OC, AC, NNW, Assistance – w 13 wariantach. Produkty te oferowane są przez 8 towarzystw ubezpieczeniowych: Benefia TU Vienna Insurance Group, Compensa Vienna Insurance Group, Concordia Polska TUW, Generali Direct, TU Inter Polska SA, Liberty Direct, Signal Iduna oraz Uniqua TU SA. W kolejnych miesiącach planowane jest wprowadzenie do marketu rozwiązań również innych liczących się na polskim rynku towarzystw ubezpieczeniowych.

– Przygotowane rozwiązanie umożliwia dostosowanie ubezpieczenia do potrzeb kupującego. Pozwala wygodnie określić warunki, zakres oraz sumy ubezpieczenia, do których świadczona ma być ochrona. W ten sposób podczas wyświetlania wiążących ofert prezentowane są wyłącznie produkty spełniające oczekiwania kupującego – mówi Krystian Wesołowski, dyrektor działu ubezpieczeń w firmie Blue Media.

Dodatkowo, przy wyborze oferty można skorzystać z rekomendacji systemowej, która polega na wskazaniu – w oparciu o analizę wybranych przez Klienta parametrów – optymalnych dla danego przypadku rozwiązań w zakresie ochrony ubezpieczeniowej.

Zakupu polisy można dokonać przez Internet wypełniając wniosek. Po wybraniu zakresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uzupełnieniu danych osobowych, składka opłacana jest on-line za pomocą karty kredytowej lub przelewu. Następnie polisa, wraz z danymi kontaktowymi do Centrum Pomocy na wypadek zaistnienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, przesyłana jest na wskazany adres e-mail.

Osoby korzystające z oferty db Marketu Ubezpieczeniowego mają do dyspozycji opiekuna, który przypomni o upływającym terminie ubezpieczenia samochodowego czy wesprze w wielu innych związanych z zakupem polisy kwestiach.

Źródło: Deutsche Bank PBC


Tagi: , , , , ,

Straty finansowe ubezpieczycieli majątkowych Rok 2010 będzie najgorszy dla ubezpieczeń majątkowych od 13 lat, pisze "Parkiet" w oparciu o podsumowania rezultatów działalności dziesięciu największ...
Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Coraz większe straty finansowe Link4 Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, sprzedające polisy przez internet i telefon, miało w 2009 r. 91,6 mln zł straty, blisko dwa razy więcej niż w 2008 ...
Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...

Warning: Use of undefined constant wpisy - assumed 'wpisy' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/webrange/domains/leonisdirect.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/single.php on line 120