Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego przez Miesięcznik Ubezpieczeniowy, z którego wynika że OC w Liberty Direct jest średnio najniższe na rynku. Kampania będzie prowadzona w internecie – na portalach ogólnoinformacyjnych, finansowych oraz ubezpieczeniowych.
– „Miesięcznik Ubezpieczeniowy, na który powołujemy się w najnowszej kampanii, jest jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów zajmujących się tematyką ubezpieczeniową. W zestawieniu redakcja porównała oferty OC ponad 20 ubezpieczycieli, uwzględniając różne profile klientów oraz samochodów, w wyniku czego powstał przekrojowy i obiektywny obraz rynku. Tego typu statystyka najlepiej świadczy o tym, że oferowane przez nas ceny polis są bardzo korzystne – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. – Koncepcja kampanii wpisuje się w naszą strategię komunikacji, która opiera się na dwóch filarach: dobrej cenie polis i wysokiej jakości obsługi klienta. – dodaje.
Źródło: Liberty Direct
Tagi: kampania reklamowa, OC, portal internetowy, promocja, rynek ubezpieczeniowy