Ubezpieczenia

Nowa kampania reklamowa Link4

poleć drukuj

„Idealnie dopasowane ubezpieczenie” – takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczenia w Link4 odpowiadają potrzebom klientów. Emisja spotów rozpoczęła się 6 września.

Wybierając ubezpieczenie w Link4 kierowca ma gwarancję, że otrzyma produkt dopasowany do jego potrzeb. Akcja marketingowa, przygotowana przez Grupę Ogilvy66, ma charakter jakościowy i sprzedażowy.

– W najnowszej kampanii podkreślamy fakt, że nasze ubezpieczenia odpowiadają rzeczywistym potrzebom klienta. Zwracamy także uwagę na aktywny udział klienta w procesie wyboru optymalnego dla siebie ubezpieczenia. Innymi słowy pokazujemy, że ubezpieczenia w Link4 można „uszyć na miarę”. Zachęcamy więc klientów do sprawdzenia naszej oferty OC i AC – podkreśla Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Marketingu Link4.

Obecna kampania jest kontynuacją działań, których pierwsza odsłona pojawiła się w mediach w połowie maja 2010 roku. W najnowszych spotach został wykorzystany ten sam format, który zastosowano w poprzednich kampaniach ubezpieczyciela. Po raz kolejny pojawia się też charakterystyczny motyw scenograficzny, czyli krzesła-czwórki, które są także elementem brandingu Link4.

Reklamy Link4 pojawią się w prasie oraz ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i wybranych telewizjach tematycznych. Kampania wspierana będzie w przez akcje bannerowe na głównych portalach internetowych oraz e-mailingi. Pomysł kreatywny należy do Gruppy66 Ogilvy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Źródło: Link4


Tagi: , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Coraz większe straty finansowe Link4 Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, sprzedające polisy przez internet i telefon, miało w 2009 r. 91,6 mln zł straty, blisko dwa razy więcej niż w 2008 ...
Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...

Warning: Use of undefined constant wpisy - assumed 'wpisy' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/webrange/domains/leonisdirect.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/single.php on line 120