Ubezpieczenia

Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubezpieczeń

poleć drukuj

W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznacza to, że firma osiągnęła 63% wzrost, umacniając silną pozycję w sektorze direct. Tym samym ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon, z sukcesem realizuje założenia długoterminowej strategii rozwoju w Polsce, będąc jednym z najszybciej rozwijających się towarzystw działających w systemie bezpośrednim. Po 3 latach działalności operacyjnej firma ubezpiecza już ponad 160 tys. pojazdów.

„Mimo ostrej konkurencji na rynku, urośliśmy ponad 60%, jednocześnie stale poprawiając rentowność. Jest to możliwe, gdyż jako firma direct jesteśmy w stanie stosować bardziej zaawansowaną taryfikację i osiągać wyższą efektywność operacyjną niż przeciętna rynkowa.” – mówi Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

„W I połowie roku skupiliśmy się na budowaniu sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji oparte o platformę direct, w tym współpracę z komisami oraz marketing afiliacyjny. Dodatkowo, do stałej oferty pakietów OC, AC, Assistance oraz NNW wprowadziliśmy nowy produkt – ubezpieczenie szyb, który spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem Klientów. Rozwijaliśmy ponadto sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych. Systematycznie udoskonalamy również procesy obsługi Klienta – w tym celu wprowadziliśmy w ostatnim czasie monitoring likwidacji szkód on-line, który zapewnia Klientom m.in. bieżący dostęp do informacji na temat statusu czynności zmierzających do ustalenia wysokości i wypłaty odszkodowania” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Liberty Direct buduje ponadto przewagę konkurencyjną dzięki współpracy typu bancassurance – z ING Bankiem Śląskim oraz w realizacji programów partnerskich z Lukas Bankiem i Citibankiem. Jej oferta dostępna jest także w Deutsche Banku. Do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych firma wykorzystuje również internet mobilny.

Rynek ubezpieczeń direct jest wart ok. 700 mln zł, z czego główną grupę – 90% stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC, a 10% przypada na Assistance oraz inne ubezpieczenia majątkowe.

Źródło: Liberty Direct


Tagi: , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...
Pakiet assistance dla posiadaczy kart kredytowych ... Europ Assistance Polska we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK opracowała pakiety assistance dla posiadaczy kart kredytowych Gold i Platinum Banku Zach...

Warning: Use of undefined constant wpisy - assumed 'wpisy' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/webrange/domains/leonisdirect.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/single.php on line 120