Ubezpieczenia

Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubezpieczeń

poleć drukuj

W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznacza to, że firma osiągnęła 63% wzrost, umacniając silną pozycję w sektorze direct. Tym samym ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon, z sukcesem realizuje założenia długoterminowej strategii rozwoju w Polsce, będąc jednym z najszybciej rozwijających się towarzystw działających w systemie bezpośrednim. Po 3 latach działalności operacyjnej firma ubezpiecza już ponad 160 tys. pojazdów.

„Mimo ostrej konkurencji na rynku, urośliśmy ponad 60%, jednocześnie stale poprawiając rentowność. Jest to możliwe, gdyż jako firma direct jesteśmy w stanie stosować bardziej zaawansowaną taryfikację i osiągać wyższą efektywność operacyjną niż przeciętna rynkowa.” – mówi Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.

„W I połowie roku skupiliśmy się na budowaniu sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji oparte o platformę direct, w tym współpracę z komisami oraz marketing afiliacyjny. Dodatkowo, do stałej oferty pakietów OC, AC, Assistance oraz NNW wprowadziliśmy nowy produkt – ubezpieczenie szyb, który spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem Klientów. Rozwijaliśmy ponadto sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych. Systematycznie udoskonalamy również procesy obsługi Klienta – w tym celu wprowadziliśmy w ostatnim czasie monitoring likwidacji szkód on-line, który zapewnia Klientom m.in. bieżący dostęp do informacji na temat statusu czynności zmierzających do ustalenia wysokości i wypłaty odszkodowania” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Liberty Direct buduje ponadto przewagę konkurencyjną dzięki współpracy typu bancassurance – z ING Bankiem Śląskim oraz w realizacji programów partnerskich z Lukas Bankiem i Citibankiem. Jej oferta dostępna jest także w Deutsche Banku. Do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych firma wykorzystuje również internet mobilny.

Rynek ubezpieczeń direct jest wart ok. 700 mln zł, z czego główną grupę – 90% stanowią ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC, a 10% przypada na Assistance oraz inne ubezpieczenia majątkowe.

Źródło: Liberty Direct


Tagi: , , ,

Jak dochodzić swoich spraw gdy uszkodzimy samochód... Eksperci internetowej porównywarki ubezpieczeń rankomat.pl radzą, jak dochodzić swoich praw, w sytuacji gdy posiadacz pojazdu uszkodził nie ze swojej ...
Specjalna promocja w Allianz dla wybranej grupy kl... Od 13 do 19 września tego roku w Allianz Direct obowiązuje specjalna oferta cenowa skierowana do wybranych grup klientów ubezpieczeń komunikacyjnych. ...
Oferty polis w rankomat.pl rozszerzone o nową mark... Oferta polis porównywanych przez rankomat.pl została rozszerzona o ubezpieczenia proponowane przez You Can Drive (YCD), nową markę Ergo Hestia. Usługi...
Nowa kampania reklamowa Link4 „Idealnie dopasowane ubezpieczenie” - takie jest przesłanie najnowszej kampanii Link4. Przekaz reklamowy skupiony jest na podkreśleniu, że ubezpieczen...
Specjalny pakiet ubezpieczeniowy stworzony przez C... Compensa TU Vienna Insurance Group oraz Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń przygotowały specjalny pakiet ubezpieczeniowy, umożliwiający kierowcom nabycie...