– Wyniki AXA DIRECT utrzymują się na dobrym poziomie z ciągłą tendencją wzrostową. Cieszy nas to, zwłaszcza w obecnej sytuacji rynkowej – komentuje Ryszard Bociong, dyrektor generalny AXA DIRECT. – Pod koniec zeszłego roku wprowadziliśmy nową, dość unikalną dla polskiego rynku konstrukcję produktu – bardziej elastyczną i dopasowaną do oczekiwań oraz możliwości finansowych klientów. Jest to jeden z elementów wpływających na wzrost sprzedaży. Jest to również nasza odpowiedź na obecne potrzeby konsumentów oraz spowolnienie rynku.
– Nasza strategia to stały i konsekwentny rozwój sprzedaży oraz zyskowność biznesu. Leży to w interesie akcjonariusza i jest fundamentalne z punktu widzenia bezpieczeństwa naszych aktualnych i przyszłych Klientów. Już dwa lata temu (w piątym roku swojej działalności) AXA DIRECT wykazała pozytywny wynik finansowy, a wyniki I kwartału 2013 są potwierdzeniem tego trendu – dodaje Bociong.
AXA DIRECT jest częścią jednostki AXA Global Direct (AGD) Grupy AXA, która zarządza 9 firmami directowymi na świecie. Ich łączny przypis brutto w ubiegłym roku wyniósł 2.2 mld euro.
W kwietniu br. Grupa AXA ogłosiła zawarcie joint venture 50/50 z chińską firmą Tiang Ping, której podstawowym kierunkiem rozwoju będą ubezpieczenia sprzedawane systemem direct, w czym będzie wspierana przez AGD.
Źródło: AXA DIRECT
Tagi: axa direct, polisy, sprzedaż ubezpieczeń, wyniki finansowe