Ubezpieczenia

Concordia Ubezpieczenia sprzedała 100 tyś. polis przez Rubinet

poleć drukuj

Concordia Ubezpieczenia sprzedała za pośrednictwem Systemu Obsługi Sprzedaży Rubinet już ponad 100 tys. polis. Coraz więcej produktów dostępnych w Rubinecie powoduje, że obecnie zawieranych jest w Systemie ok. 500 polis dziennie.

Rubinet to narzędzie pozwalające sprzedawać ubezpieczenia znacznie szybciej, gwarantujące poprawne wypełnienie polisy. Wspomaga Pośredników w szybkim przygotowaniu oferty i kalkulacji, umożliwia też archiwizowanie danych o Klientach i ich polisach. Zalety Systemu zarówno dla Pośrednika jak i Klienta dostrzegła w marcu br. Gazeta Bankowa nagradzając go prestiżowym tytułem Ubezpieczeniowego Lidera Informatyki.

Na co dzień z Systemu korzysta już 1558 Pośredników, którzy mają możliwość sprzedaży za jego pośrednictwem 18 produktów, m.in. ubezpieczeń nieruchomości, życiowych, rolnych, komunikacji oraz produktów bankowych. Użytkownicy Rubinetu chwalą go sobie za intuicyjność, łatwość w obsłudze i czytelność. Wielu z nich angażowało się w prace nad udoskonalaniem Systemu na różnych etapach jego wdrażania, dzięki czemu dziś Rubinet jest dla nich przyjaznym i użytecznym narzędziem.

Pośrednicy, w tym Agenci i Banki a także Partnerzy biznesowi coraz chętniej korzystają z Rubinetu.

– W bancassurance osiągnęliśmy o 56 proc. wyższą składkę przypisaną za pośrednictwem Systemu niż zakładaliśmy w momencie jego wdrażania – mówi Tomasz Kromolicki, Zastępca Dyrektora Biura Bancassurance Concordia Ubezpieczenia.

Rubinet został wdrożony w styczniu 2011 roku. Jego nadrzędnym celem było ułatwienie pracy Pośrednikom, a także skrócenie czasu przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych. To bardzo ważny argument w rozmowach z Klientami, którzy coraz częściej cenią sobie czas jaki muszą poświęcić na kontakt z Pośrednikiem.

Źródło: Concordia Ubezpieczenia


Tagi: , , , ,

Coraz większe straty finansowe Link4 Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, sprzedające polisy przez internet i telefon, miało w 2009 r. 91,6 mln zł straty, blisko dwa razy więcej niż w 2008 ...
Konkurencja na rynku ubezpieczeń powoduje dbanie o... Nowe produkty, promocje oraz nowe sposoby dotarcia do klienta – w ten sposób branża ubezpieczeniowa stara się zwiększyć sprzedaż. W kryzysie r...
Zasady korzystania z porównywarki ubezpieczeń Elektroniczne kanały sprzedaży i obsługi klienta stały się powszechnie obowiązującym standardem. Trudno sobie dziś wyobrazić bank, który nie oferowałb...
Ubezpieczenie assistance dla podróżujących samocho... Mondial Assistance zaoferowało ubezpieczenie dla osób wyjeżdżających samochodem za granicę. W ramach polisy ochroną objęta może być nawet jednodniowa ...
Deutsche Bank PBC uruchomił internetowy market ube... Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne...

Warning: Use of undefined constant wpisy - assumed 'wpisy' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/webrange/domains/leonisdirect.pl/public_html/wp-content/themes/leonis/single.php on line 120