Ubezpieczenia

Proama wystartowała z nową kampanią reklamową

poleć drukuj

W niedzielę (01.04.2012) rusza kolejna odsłona reklamowa Proama. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej komunikacji marki: promuje zespół specjalistów, Osobistego Doradcę i przypomina o 70% zniżki na OC i AC.

W nowej kampanii ubezpieczyciel zgodnie ze swoją polityką informacyjną, promuje najważniejsze przewagi swojej oferty.

– W spocie widzimy zespół specjalistów Proama przy pracy. W stosunku do poprzednich naszych kreacji więcej mówimy o roli Osobistego Doradcy, który pomaga klientowi dobrać pakiet ubezpieczeń, najlepiej dopasowany do jego potrzeb – mówi Mira Dobek, Senior Brand Manager Proama. – Przypominamy również o ofercie, wyróżniającej nas na rynku, którą jest stała zniżka 70 % na OC i AC dla bezszkodowych kierowców.

Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej. Kampania będzie uzupełniona o reklamę w wyszukiwarkach i e-mailing.

Kreacje telewizyjne przygotowała Agencja Change Integrated. Planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy Mediacom. Za kampanię w internecie, czyli za przygotowanie kreacji i zakup mediów online, odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

Źródło: Proama


Tagi: , , , , ,

Ubezpieczenia OC promowane podczas kampanii reklam... Liberty Direct rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę ubezpieczeń OC. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o wyniki zestawienia opracowanego p...
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez komórkę... Aviva, jako pierwsza zaczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych za pomocą reklam, które zobaczyć mogą tylko osoby korzystające z internetu w komórka...
Kolejna kampania reklamowa Liberty Direct Rusza wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Liberty Direct. 30-sekundowy spot przedstawia agenta ubezpieczeniowego sprzedającego polisy komunikacy...
Link4 rusza z nową kampanią reklamową Link4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, wystartował 1 marca z nową kampanią reklamową. Pokazuje ona „zaklętych” kierowców, którzy co roku odnawiają ...
Kampania reklamowa skierowana do nieubezpieczonych... Czy Twój mąż jeździ bez OC? Jeśli tak, to w razie wypadku zostaniecie obciążeni kosztami, które mogą wynieść nawet 700 tys. zł. Porozmawiaj z mężem – ...