Ubezpieczenia

Warta uruchomiła nowy serwis sprzedaży ubezpieczeń turystycznych

poleć drukuj

Szybki proces wyboru oferty, natychmiastowa płatność i potwierdzenie zawarcia umowy wysyłane SMS-em i na adres e-mail – to główne zalety nowego serwisu sprzedaży ubezpieczeń turystycznych www.wartadirect.pl.

– Proces zakupu jest intuicyjny i zajmie klientowi około trzech minut, bo tylko cztery etapy prowadzą do zawarcia umowy – mówi Przemysław Makaro, dyrektor biura rozwoju ubezpieczeń majątkowych i osobowych w WARCIE.

Klient najpierw wybiera jeden z trzech gotowych pakietów: dla wypoczywających, aktywnych lub narciarzy, a w kolejnym kroku otrzymuje informację o wysokości składki za sugerowany przez WARTĘ wariant. – Jego zakres określiliśmy analizując preferencje klientów – mówi Przemysław Makaro. Jeśli klient ma inne potrzeby, tylko jedno kliknięcie wystarczy, żeby automatycznie została przeliczona składka dla pozostałych 2 wariantów.

Za polisę można zapłacić korzystając z systemu Przelewy 24, dzięki czemu już po chwili, klient dostaje SMS i e-mail z potwierdzeniem przyjęcia płatności i objęcia ochroną od północy danego dnia. W treści obu wiadomości są informacje niezbędne w razie problemów w czasie wyjazdu: numer telefonu do Centrum Alarmowego WARTY i numer polisy.

WARTA spodziewa się, że z tej drogi zakupu skorzysta do końca roku ponad10 tys. klientów.

Większość osób przypomina sobie o konieczności zakupu polisy w ostatniej chwili, często w wieczór poprzedzający wyjazd i wtedy jedynym ratunkiem jest zakup on-line. Uruchomiliśmy ten sposób sprzedaży właśnie z myślą o takich klientach – mówi Przemysław Makaro. Dystrybucja przez Internet będzie uzupełnieniem dla tradycyjnych kanałów – agenci WARTY nadal będą stanowić podstawowy kanał sprzedaży – dodaje.

Źródło: Warta


Tagi: , , , , ,

Coraz większe straty finansowe Link4 Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, sprzedające polisy przez internet i telefon, miało w 2009 r. 91,6 mln zł straty, blisko dwa razy więcej niż w 2008 ...
Konkurencja na rynku ubezpieczeń powoduje dbanie o... Nowe produkty, promocje oraz nowe sposoby dotarcia do klienta – w ten sposób branża ubezpieczeniowa stara się zwiększyć sprzedaż. W kryzysie r...
Zasady korzystania z porównywarki ubezpieczeń Elektroniczne kanały sprzedaży i obsługi klienta stały się powszechnie obowiązującym standardem. Trudno sobie dziś wyobrazić bank, który nie oferowałb...
Ubezpieczenie assistance dla podróżujących samocho... Mondial Assistance zaoferowało ubezpieczenie dla osób wyjeżdżających samochodem za granicę. W ramach polisy ochroną objęta może być nawet jednodniowa ...
Deutsche Bank PBC uruchomił internetowy market ube... Deutsche Bank PBC we współpracy z Blue Media S.A. uruchomił własny internetowy market ubezpieczeniowy, w ramach którego dostępne są polisy turystyczne...