Ubezpieczenia

Sprzedaż ubezpieczeń rośnie

poleć drukuj

Wbrew obiegowej opinii, że pośrednictwo ubezpieczeniowe to schyłkowy zawód, z danych nadzoru wynika, że liczba agentów wyłącznych w ostatnich kilku latach rosła.Wzrosła również sprzedaż ubezpieczeń, nie tylko w tradycyjnej formie sprzedaży, lecz także bancassurance oraz direct.

Bancassurance, o którym wspomniano we wstępie, to produkty ze styku bankowości i ubezpieczeń. Direct to forma bezpośredniej sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, za pomocą telefonu lub Internetu. W związku z coraz powszechniejszym użyciem Internetu w Polsce, niektórzy obserwatorzy rynku zapowiedzieli dominację tego typu kanału sprzedaży.

Źródło: Rzeczpospolita


Tagi: ,

Liberty Direct umacnia swoją pozycję na rynku ubez... W I półroczu br. składka przypisana brutto Liberty Direct wzrosła do 61,8 mln zł w porównaniu z 38 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Oznac...
Najpopularniejsze mity na temat e-ubezpieczeń Ile jest prawdy w krążących po internecie pogłoskach o e-ubezpieczeniach? Wojciech Rabiej z Rankomat.pl demaskuje popularne mity o ubezpieczaniu się o...
Sprzedaż ubezpieczeń direct coraz bardziej popular... Tzw. ubezpieczenia direct zdobywają w Polsce coraz więcej zwolenników. Internet i telefon stają się coraz popularniejszymi kanałami dystr...
Autocasco Economic – nowy produkt ubezpiecze... Od 21 czerwca br. Aviva wprowadziła do oferty ubezpieczeń komunikacyjnych direct nowy produkt – Autocasco Economic. Autocasco Economic zapewni...
Rynek ubezpieczeń typu direct ma się wkrótce rozsz... Będzie więcej ubezpieczeń typu direct. Rynek ubezpieczeń kupowanych przez telefon i internet powiększy się o nowych zagranicznych graczy, informuje dz...