Ubezpieczenia

PZU startuje z nową kampanią reklamową z Kapitanem Nostres w roli głównej

poleć drukuj

W poniedziałek 25 lutego br. rusza nowa kampania reklamowa AC w PZU. Jej bohaterem będzie Kapitan Nostres. Symbolizuje on spokój, jaki daje klientowi ubezpieczenie w PZU. Celem kampanii będzie poinformowanie klientów, że posiadając produkty ubezpieczyciela mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której można polegać.

Kapitan Nostres to dostojny i pewny siebie, ale równocześnie komiksowo przerysowany bohater. Jego postać będzie wykorzystywana w wielu formatach i na różnych nośnikach w ramach komunikacji 360 stopni. Przygody Nostresa będą z humorem opowiedzianymi historiami, w których wraz z załogą swojego statku kosmicznego będzie mierzył się z codziennymi trudnościami życia we wszechświecie. Nostres w każdej, nawet najbardziej absurdalnej sytuacji, z którą ma do czynienia, wykaże się opanowaniem i swobodą, co jest odwołaniem do PZU – ubezpieczyciela, który zapewnia spokój. Taka postawa wpływa uspokajająco również na jego towarzyszy.

– Celem kampanii jest poinformowanie zarówno naszych obecnych, jak i potencjalnych klientów, że posiadając produkty PZU, czy korzystając z jego usług mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której zawsze można polegać. Tworząc Nostresa zależało nam, aby jego postać uosabiała we wszystkich trudnych momentach spokój, opanowanie, bezpieczeństwo i swobodę w działaniu, która udzielać się będzie również otoczeniu. Jesteśmy przekonani, ze dzięki humorowi i ciekawej, zaskakującej kreacji, zarówno postać Nostresa jak i cała konwencja wzbudzi pozytywne emocje wobec marki PZU – powiedział Rafał Kowalczyk, kierownik zespołu komunikacji zewnętrznej w Grupie PZU.

Pierwszy spot telewizyjny kampanii pod tytułem „Kapitan Nostres i nienazwane obiekty” nawiązuje do oferty PZU, która gwarantuje w standardzie ubezpieczenie AC w formule all risks. Oznacza to, że ubezpieczeniem objęte są zdarzenia polegające na uszkodzeniu, zniszczeniu lub utracie pojazdu, jego części lub wyposażenia wskutek wszelkich zdarzeń niezależnych od woli ubezpieczonego. Poza precyzyjnie określonymi w OWU wyłączeniami, PZU zrezygnował z zamkniętego katalogu zdarzeń objętych ubezpieczeniem, co daje pewność, że nawet najbardziej nieprzewidywalne wydarzenia, w tym np. takie, jakie spotkały załogę statku kosmicznego Kapitana Nostresa będą objęte zakresem ubezpieczenia. W formule all risks klient dokładnie wie, przed czym chroni go wykupiona polisa. To zapewnia mu spokój i pewność, nawet w niespodziewanych sytuacjach.

Szerokozasięgowa kampania oparta jest na komunikacji w TV (główne stacje telewizyjne oraz stacje tematyczne, spot 30”), prasie, internecie (niestandardowe formaty displayowe na portalach ogólnopolskich, emisje video, promocja w serwisie YouTube), kinie (kampania spotowa), a także OOH (nośniki 12×3 i 12×4 oraz CLP w ośmiu największych miastach).

Kampania potrwa do 22 kwietnia br. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2 Internet.

Źródło: PZU


Tagi: , , ,

Straty finansowe ubezpieczycieli majątkowych Rok 2010 będzie najgorszy dla ubezpieczeń majątkowych od 13 lat, pisze "Parkiet" w oparciu o podsumowania rezultatów działalności dziesięciu największ...
PZU poszerza ofertę w ubezpieczeniach komunikacyjn... Największy polski ubezpieczyciel poszerzył swoją ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. Nowe rozwiązania wprowadzone przez PZU to m.in.: autocasco w wers...
Coraz więcej zgłaszanych szkód powodziowych W PZU do poniedziałku zarejestrowano już prawie 71 tys. szkód powodziowych - podano w przesłanym PAP w poniedziałek komunikacie Zakładu. Natomiast w W...
Kontrowersyjne reklamy telewizyjne PZU W spotach telewizyjnych PZU zapewnia, że ubezpiecza kierowców, którzy np. nie zapinają pasów czy łamią przepisy ruchu drogowego. Być może rzeczywiście...
Firmy ubezpieczeniowe obawiają się wiosennych rozt... Towarzystwa Ubezpieczeniowe w obawie przed wiosennymi roztopami łagodzą procedury wypłaty odszkodowań. Już teraz wszystkie firmy przygotowują się d...